Gaia, training, life in Stockholm.

Sol vind och vatten..

Publicerad 2013-05-03 21:45:00 i Allmänt,

Solen har lyst från att jag vaknade, mysigt!
Sprang förbi Willys imorse och handlade tvättmedel och slängde in några maskiner. Promenerat med Gaia. Gått i Hammarbybacken , sprungit en runda utan Gaia. Längtar tills hon blir 1 år så man får springa med henne.
Köpte en ny plattång på Elgiganten idag, Babyliss , den var riktigt bra! Min förra är ju trasig..
 
Jag är ledig i helgen men idag tog jag på mig att jobba 17-20, men det hade inte behövts, var stendött!
Imorgon : Möta Soggi, köpa lite grejer, sitta ute om de är bra väder. Gå vanliga svängen med Gaia på morron.
På Söndag : Åka till Linn och Charlie 9 på morron, låta hundarna busa och sen iväg till uppfödaren i Uppsala och lära oss spårning osv, blir riktigt nice!
Linn har gjort ett halsband åt Gaia också, blir spännande att se hur det passar.
Hoppas på AAAAAS nice väder i helgen, då är jag en lycklig tjej.
 
 

Den var riktigt bra! Värd sina 700 kronor.
 
 
Puss och Kram. / Tankspridd och förvirrad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela