Gaia, training, life in Stockholm.

Me myself and Gaia.

Publicerad 2013-05-04 15:21:00 i Allmänt,

Har haft en underbar dag med min tjej.
Gick upp redan 6 imorse, kunde inte sova från kl 5 typ.. Tvättade träningskläderna och tvättade upp vinterjackor.
Städat, diskat.
Sen gick jag iväg på en promenad från 11-15.00. Stannade och stekte lite i solen på fina ställen. Gick från mig , förbi tanto, hornsgatan, gamla stan, hem. Blev en rejäl sväng!
Nu funderar jag på att dra ut och springa, Gaia är helt däckad här bredvid.
Pratade med papi på promenaden, hade så gärna velat ge en krya på dig kram åt han, det hade han nog behövt! Hoppas du blir bra snart <3
 
Ikväll ska jag möta finaste Soggi och dra ut. 100 år sen jag var ut ju haha. Men blir nyktert för min del, uppstigning tiiidigt imorrn.
 
 
 
Nu ska jag dricka min proteinshake & ut och SPRIIINGA! Rensa hjärnan deluxe, sen ska jag ha kul ikväll!

Tooodiiiluuueee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela