Gaia, training, life in Stockholm.

28 Mars

Publicerad 2013-03-28 20:01:00 i Allmänt,

Igår morse var jag till läkaren ensväng, sen hem och sola och ta en kaffe med hjärtat på balkongen. Sen var jag på stan med min söta vän Soggi & shoppade lite, kul som vanligt! Gubben kom efter ett tag och gick med oss, dom åt på Burger King och jag drack kaffe.
Sen for vi hem och gick ut med Gaia och chillade hemma.
 
Idag gick vi upp tidigt. Städade och gick ut med Gaia en prommis.
Sen for vi till Hagaparken och promenerade, de är såå fint. Satt och chillade i solen och drack kaffe, så mysigt <3
Älskar våra promenader.
 
Min älskade syster bokade resa hit den 15 Maj - 20 Maj, de ska bli jätte mysigt! Längtar redan massa <3
 
 
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela