Gaia, training, life in Stockholm.

23 mars 2013

Publicerad 2013-03-23 10:08:56 i Allmänt,

Nu har vi varit på en sista kontroll med Gaia och hon är helt frisk nu! Blodproverna visade ingenting.
Vilken lättnad.
 
I Tisdag fyllde min snygging år, 28 den gammlingen ;) Jag jobbade hela dagen men de blev go middag och tårta på kvällen.
Igår var jag och gubben på stan, köpte ett par aaas snygga skor! :)
Och ett halsband åt han i födelsedagspresent.
Sen på kvällen kom Soggi hit och vi rökte vattenpipa och åt gomiddag, de var sooft! :)
 
Imorse har vi varit ute med Gaia, hon väckte hos halv 7 och så gick vi ut så hon fick springa.
Nino samlade massa kottar. Inte många som är ute 8 på morrn och samlar kottar på en lördag hahah..
Men det är skönt att komma upp tidigt.
 
 
Nu ska jag iväg till gymmeeeet!
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela