Gaia, training, life in Stockholm.

16 Mars 2013

Publicerad 2013-03-16 08:07:41 i Allmänt,

Har nyss varit på en morgonprommis med Gaia.
Igår blev jag orolig att hon blivit sjuk igen, hon ville inte springa på promenaden utan gick bredvid mig och på tåget till jobbet nosade hon knappt på folk utan låg ner vilket inte är likt henne.
Men idag var det full fart ute! Jagade harar och ekorrar haha.
Jag hoppas allt ser bra ut när vi ska tillbaka på Måndag 8.15 till vettis.
 
Nu ska jag dricka kaffe och läsa härliga hund innan jobbet.
 
Imorgon ska Gaia troligtvis få träffa sin bror Charlie. Ska möta upp tjejen som har han efter jobbet.
 
 
 
 
 
Min tröttmössa!
 
Trevlig helg på er!
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela