Gaia, training, life in Stockholm.

14 Mars 2013

Publicerad 2013-03-14 18:52:06 i Allmänt,

Både idag och igår har jag och gubben varit ledig. Våra scheman är så att vi är ledig varannan vecka Onsd, torsd tillsammans och det är underbart!
Igår städade vi här hemma, storhandlade och var ute med Gaia.
 
Idag började vi med en PW/joggingtur imorse med Gaia, sen Kista och handlade lite grejer på Intersport och jag bytte abbonnemang till telefonen till ett som ger mig mer surf och billigare samtal. Sen packade vi ryggsäck och gick ut på utflykt som vanligt när vi är ledig! De är underbart <3
Nu börjar man få vårfeeelings också.
 
Nu har vi ätit pasta och köttbullar och chillar i soffan. Hjärtat spelar Ps2 och jag nördar här! Såå skönt efter en hel ute dag att bara ta de lugnt!
Snart ska vi baka lite muffins :)
 
 
 
Puss och kram vi ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela