Gaia, training, life in Stockholm.

Trööötttmössa

Publicerad 2013-01-03 22:10:00 i Allmänt,

Idag har jag varit sjuukt trött och gubben vet varför haha.
Jag jobbade iaf extra 10-20 på min lediga dag idag. Var borta när jag operera ögonen så de kändes bra att ta igen lite missade timmar.. Fick ju träffam in älskling flera gånger idag också då, de bästa me att jobba , då överlever man dagen utan problem ;)
 
Nu har jag varit förbi Ica och lagat matlådor åt oss till imorrn.
Blev lite kyckling, bulgur, keso , grönsaker.
Snabbt och enkelt!
De är så roligt att laga mat åt två igen! I somras har ja levt på typ inge lagad mat alls.. Men nu ska de bli ändring, jag gillar ju att laga mat om man är två :)
 
Köpte nya solbrillor på jobbet idag, TAGGA BRAZIL! Bara fem dagar kvar..
 
Nu ska jag lägga mig och läsa min spännande bok tills älsklingen kommer hem och kryper ner bredvid, myspys!
De bästa när man är tsm med någon.. Ses man inte någonting under dagen så vet man att man får ligga sida vid sida på natten iallafall, underbart! <3
 
 
Jag sitter och funderar på om jag ska säga bort min lägenhet i Nacka. Betalar för luft just nu, dyr luft.
Dom som känner mig vet att jag är en impulsiv person som kan gå från tanke till handling på väldigt kort tid.
Man kan fråga sig bra eller dåligt men jag ser det nog som positivt för det mesta.. Man lever en gång och måste våga chansa.
Allt känns så bra mellan oss så jag känner att jag vågar lita på det vi har.
Ska nog ringa till han jag hyr av imorgon.
Jag är ju ändå alltid hos mitt hjärta , har inte varit i Nacka på fleera flera veckor..
Jag är glad att han vill ha mig här <3.
 
 
 
 
Pusspusss på er! / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela