Gaia, training, life in Stockholm.

Ledig dag

Publicerad 2013-01-02 17:01:00 i Allmänt,

Nu har jag varit i Nacka och hämtat lite sommar kläder.
Varit på stan och köpt två böcker, är grymt taggad att börja läsa! Ska ta med dom när jag åker. Läste en bok senast på högstadiet kanske?
 
Ena boken "krigare" handlar om Afghanistan och en grej som hände för nått år sen. Peder som jag bor hos var med dit och en ung kille i deras gäng dog.
Han har sagt att den boken är bra!
Andra boken handlar om en bloggare.
 
Nu ska jag STÄÄÄDA! De behövs. Jag och min kära är så duktig på att stöka ner på så kort tid, förstår inte vad vi gör haha. Nu ska jag slå påbra musik och börja vika kläder!
 
 
 
Hej hoooppp! Nu taggar vi städning :)
 
Det är fortfarande så konstigt att jag är här. Trode inte det här, att just vi skulle hitta varann. Är lika glad varje sekund att jag har dig.Vet inte hur jag skulle klaga mig utan dig! Du gör mig lyckligast älskling.
Två veckor och två dagar utan dig kommer kännas som en evighet.
Blir bara mer och mer kär för varje dag som går, inser bara mer och mer hur rätt jag gör som väljer att spendera mitt liv med dig.
Daniel <3
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela