Gaia, training, life in Stockholm.

En dag kvaaaar

Publicerad 2013-01-06 09:33:11 i Allmänt,

Igår efter jobbet stannade jag och väntade tills D slutade oså åkte vi in till stan och käkade. Jag åt tacotallrik och han nå kyckling med ris!
Sen åkte vi hemåt & laddade ner en skräckis men jag somnade typ direkt, fett trött hehe.
 
Nu har jag gått en morrnprommis, en kort blev det. Följde älskligen när han gick till tuben.
Har duschat och äter frukost.Laxmacka och fil!
Imorrn drar jag!
Sista dagen på två veckor att jobba, skönt!
Har nog inte förstått än att ja ska åka, mest gubben som oroar sig över o va själv, sötnos!!
Ja kommer sakna han.. Ingen att sova med, krama, pussa, retas med buhhuu..
Men de blir kul är jag kommer hem, då flyttar jag hit på riktigt. <3
 
Ikväll ska jag träffa Sogol efter jobbet :)
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela