Gaia, training, life in Stockholm.

VAH

Publicerad 2013-02-17 13:08:00 i Allmänt,

Vård av hund fick det bli i helgen.
Gaia är sjuk och jag måste vara hemma och medicinera. Dom vet inte riktigt vad det är. Hon åt gammalt kött ute och blev väldigt sjuk. Jag håller tummarna för återbesöket imorrn. hon har blivit mkt piggare!
Igår och idag har jag vänt upp och ner på hela lägenheten, städat, möblerat om, köpt lite nya grejer, tvättat, vikt tvätt och städat alla skåp i brist på annat :D
Tror inte min kära gubbe har storstädat på ett tag, var typ 1 cm smuts på skåpen i köket och massa mat sen 2009, uuuuäääk! haha :)
 
Jag vill åka på Ikea och köpa massa nya grejer!! Är peppad på att fixa snyggt. Undra hur många gånger man inte gjort det? börjat om lixom?
Men nu kostar Gaia mkt när hon är sjuk, man vill göra roliga saker i sommar så det får bli billigt fix det bästa som går nu :)
 
Jag har varit väldigt nere sen jag fick åka till sjukhuset med henne.
Har inte svarat på sms, kollat fb eller svarat i telefon för att ja blir deppig. De ordnar sig imorrn! Men nu vill ja bara stänga in mig..Jag kanske är extrem, vet inte ? men jag vill att hon ska bli bra NUU!
 
 
(bild 1 vardagsrummet, 2 vardagsrummet, 3 köket, 4,5 köket, 6 hallen, 7-8-9 sovrummet, 10 mitt kaffe jag ska dricka NUUU (köpte glasen på ÖB igår) ! Sen ut med Gaia och sen fixa om i köksskåpen.
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela