Gaia, training, life in Stockholm.

28 Februari

Publicerad 2013-02-28 16:22:26 i Allmänt,

Nu var det länge sen igen, De går inte bra för mig haha.
 
Gaia mår bättre efter hennes akut sjukperiod. Jag är lycklig för det! Långa promenader igen, älskart!
Igår hade jag och gubben en jätte mysig ledig dag tillsammans. Gjorde matsäck och gick ut med Gaia till ett ställe jag hittat.
Haha vi satt där och lekte att vi var i fjällen och rätt vad de var började massa barn som inte pratade svenska ropa massa saker till varann och Dannes kommentar.. "Fan här försöker man leka att man är i fjällen oså kommer de nån och skriker blaaahaaablahaa på nå konstigt språk, haha". Men vi hade mysigt <3
Gaia mådde jätte bra där ute!
 
Jag har inte gymmat på 2 månader förrän nu idag. Imorse gick jag en låångprommis med henne på det bra stället jag har hittat som känns som ute på landet, sen sprang jag ett löppass på 1h, köpte hundmat, gymmat och nu ska jag träffa Marika i stan snart. Härlig dag! Känner att ja börjar vara påväg tillbaka..
 

 
 
Leker snygg med en hund kikandes fram bakom mig och mina örhängen från Brasilien.
Nu ska jag åka iväg! Solen skiner ännu, underbart.
 
/ Johanna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela