Gaia, training, life in Stockholm.

Sjuk igen..

Publicerad 2013-04-23 11:23:00 i Allmänt,

Inatt vaknade jag av att Gaia gnällde och nån minut senare bajsade hon inne :( Sprang ut med henne kl 04.00 och var ute ett tag. Tyckte jag såg några bloddroppar i bajset.
Imorse var det en blodsträng i bajset, typiskt! Tycker mest synd om henne men också less att åka in och ut tll sjukhuset.
Har en bokat tid imorgon kl 10.00 iallafall så får vi se.
 
Ska klä på mig och springa ner till djuraffären nu innan jobbet och köpa burkmat åt henne. Ikväll får hon ris också, skonsammare för magen än torrfoder.
Jag undrar vad hon fått för nått skit nu!
 
Hade en härlig morronpromis imorse. Gick mot Sickla strand. Sa även hej till D på jobbet, Gaia är lika glad varje gång hon ser han. Dansar Zumba!
 
 
 
 
Puss och kram vi ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela