Gaia, training, life in Stockholm.

Newbeginning again..

Publicerad 2013-04-21 20:15:00 i Allmänt,

Dags för nystart igen..
Har flyttat hela dagen, alldeles själv. Hatar att inte bo nära familjen ibland så att det alltid finns nån som kan hjälpa och har en bil. Menmen, ensam är stark eller hur var det? Släpade hund, väskor, påse på tuben och sen släpade jag hem största hundburen som fanns på djuraffären här i Sickla.
Ibland önskar jag att jag aldrig gick in i det som var men å andra sidan hade jag aldrig haft Gaia annars och henne ångrar jag inte.
Jag trivs i området här, Nacka är fint! Hammarbysjöstad är typ det mysigaste jag vet. Satt där i solen med Gaia idag. Love it!
 
Nu ska det mycket till om jag flyttar innan November när jag inte får ha lägenheten nå mer och MÅSTE flytta.
Jag mår bra när Gaia verkar trivas super här och går gärna in i buren och tuggar ben eller vilar.
Hoppas veckorna kommer flyta på bra.
Tackar han där uppe att jag har Gaia när jag ska sova,hatar att sova själv. Hur trist är inte det på en skala?
Undra hur många kvällar jag kommer stå ut att sitta själv? Om jag känner mig rätt så kommer jag få damp adhd och alla bokstäver inom några dagar.
Tur man har vänner då.
 
Jag har lätt för att få en känsla att jag är ensammast på jorden även om jag inte alls är det. Älskar att ha folk runt omkring mig och när flera i en familj är hemma. Visst kan ensamma stunder vara skönt också men mest är jag inte en ensam varg.
 
Jag stör mig på folk som försöker få en att verka dålig/få ångest över saker för att sedan bete sig på precis samma sätt själv.
 
 
Finaste vännen!
 
(en bild blev sne av nån konstig anledning. )
 
 
 



Pusspuss!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-04-21 21:18:10

Du får alltid ringa när du vill om du känner dig ensam & vill prata! Jag är bara ett samtal bort:) puss på dig storsyrran!! Snart ses vi<3

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-04-21 22:50:32

åh vad söt du är! Saknar dig så mycket, vill att tiden ska gå snabbt så du kommer snart. Vi ska ha så mysigt. Saknar familjen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela