Gaia, training, life in Stockholm.

Motvind.

Publicerad 2013-04-12 22:08:00 i Allmänt,

Känner mig ledsen, besviken, arg, lättad, frustrerad, ångerfull - känslorna är många..
 
Ibland blir livet inte alltid som tänkt, man får gå skiljda vägar oavsett man vill det eller inte.
I detta fall är det så typiskt, vi passar så bra ihop som person, har as kul tillsammans, jag känner en trygghet hos D. Men en grej tynger mig och jag har fått nog, valt att gå min egen väg med Gaia. Jag skulle gå under om jag inte hade henne, hon är mitt allt just nu.
Även om jag har kompisar som är värdefulla så skulle jag känna mig så ensam på nå sätt utan Gaia. Hon är värdefullt sällskap.

Som nu tillexempel, sitter helt forever alone med en enda taklampa i hela lägenheten som fungerar, allt annat är mörkt.. Ska nog göra kväll snart, jobbar imorgon och sen ska jag möta upp Soggi på kvällen och gå ut och sätta oss på nått ställe och chilla. Behöveligt!
 
Undrar just varför jag lyssnar på deppig musik när jag är ledsen? Borde man inte lyssna på något glatt då för att glömma bekymmer för ett tag? konstigt det där.
 
Orkar inte skriva nå mer nu. Längtar tills min syster kommer till Sthlm! <3 Need u.
 
Dom två som står mig närmast nu, skönt att ha er när havet stormar.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela