Gaia, training, life in Stockholm.

05.49 Gomorron!

Publicerad 2013-04-22 08:48:00 i Allmänt,

Jag har sovit dåligt inatt, Gaia kom på den smarta iden att börja tugga ben mitt i natten sen väckte hon mig 05.49.
 Jag hade inte varit ute så sent och rastat henne igår så hon ville ut tidigt idag. Men jag är hellre morron människa än kvällsmänniska så vi drog ut på en morronprommis då.
Gick mot Hammarbybacken och hittade en hundrastgård, perfekt! Stockholm ska ha creed för alla sånna, det exsisterar ju inte i tex. Luleå, hur dåligt som helst.
Klättrade även upp för Hammarbybacken, fan vad jag ska kuta upp för den i sommar! wihuuuu
 
Skönt att kunna gå till jobbet typ 9.35 nu istället för att gå till tuben 8.35 som tidigare och stressa.
Hatar att trängas och springa bland folk, även om man blir van så är det skönt. 
Nu dricker jag en kopp kaffe och Gaia la sig och sova bredvid mig i sängen.
Min lilla pluttipluttan.
 
Uppskattar att folk hör av sig och erbjuder att hjälpa flytta, hör av sig och hör hur man mår osv , då känner man att dom man har runt omkring sig bryr sig, tack till er :)
Nu lät det som att det var värsta synd om mig och det är det ju inte men de är bara kul när man inte har familjen nära!
 
Kom på en positiv sak bland 1000 negativa med att vara singel. Jag kanske kan komma i topp form till sommaren.
Är man ensam så köper man inte dom där godispåsarna och myser framför tvn ( har ingen tv heller) , då kommer jag hellre gå ut en promenad med Gaia = Motion istället för tjocka sig!!
Helst har jag en pojkvän men what to do..
 
För er som tycker det är intressant att läsa min blogg så kommer jag börja blogga mycket mer nu.
Har trivts väldigt bra utan att sitta vid datorn under dom månaderna jag bodde ihop med D men nu finns det ju lite tid att ta död på när man är ensam på kvällarna och har nära till jobbet och får tid över så updates oftare nu!
 
 
 
 
Pusspuss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela