Gaia, training, life in Stockholm.

Vill bli frisk nuu..

Publicerad 2012-09-04 21:23:20 i Allmänt,

Imorse kände jag mig inte allt frisk.. Men jag tycker synd om Sune när han piper och vill ut så jag tog en härlig promenad med han. Gick lika sakta som en 80 årig tant haha. Men skönt med frisk luft! Sen har jag jobbat till 8. Surrat massa med bästa Emma på lunchen, saknar dig! Skulle vela komma hem nu och ha en hel myskväll och sitta och snacka skit bara. Känns som att hur mkt vi än pratar har vi alltid nått att dela till varann. Men de blir nog snart :) Nu har jag käkat en sallad från salladsbaren jag upptäckt att dom fått hit på vårat Ica idag. Tog nog halva bunken med nå thai nudelwok haha. Ska gå och sova snart.. Hoppas på att sova mig friskare till 9.30-20 passet imorgon.


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela