Gaia, training, life in Stockholm.

Tips!

Publicerad 2012-09-14 08:42:36 i Allmänt,

Nu har jag varit ut på en morgonpromenad, 1h & 15 min blev de.
De låter fult men jag har sjukt träningsvärk i armarna så de var typ jobbigt att gå när man svänger på dom samtidigt hehe.
 
Jag kan verkligen tipsa om Renee Voltairs produkter. De är inte billigt men sjukt prisvärt. Min kompis Marika jobbar som innesäljare hos dom. En Musli påse som jag köpte igår kostade 70 kr & 3 st hallonremmar 40 kr.
I deras produkter är det inge skit och tillsattser, bara bra grejer.
 
http://www.reneevoltaire.se/
Ni kan besöka deras sida här.
 
 
 
 
Nu ska jag snart iväg och jobba 10-20. Jobbar kväll med Chipset, då är det iaf roligt :)
 
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela