Gaia, training, life in Stockholm.

Resan bokad

Publicerad 2012-09-12 18:17:00 i Allmänt,

Igår sa pappa att resan är bokad och imorgon betalar vi den! Min flygstol går på 11.000 kr .Jag får vara borta 5-23 Januari, underbart! Ska bli så grymt kul att åka.
Juste, måste kolla upp om man ska ta nått vaccin innan man åker.
 
Idag for jag in och jobbade 7-10. Vi fortsatte att bygga om, nu börjar de ändå se hyffsat ut. Vi Måste vara klara till helgen!!
Sen cyklade jag hem, rastade Sune och cyklade iväg till SATS Globen och körde ett pass, sen cyklade jag hem igen. Riktigt skönt att vara på benen igen! Äter fortfarande pencillin men ja känner mig rätt bra.
Skönt att ta cykeltur till nått Sats längre bort så man får in lite cykling också, speciellt när de är sol ute :)
Gillade deras lokal dära.
Bokade om tiden för ögonen nu också så nu jävlar är de bara använda brillorna så de blir nån operation!
Kommer alltså spendera 40.000 inom dom närmasta veckorna, känns ju lagom bra. haha..
 
Nu har jag ätit middag. Det blev lax, stekt ägg, tzatziki (med mkt vitlök!!), sallad och en macka till. Gottgott!
 
 
 
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela