Gaia, training, life in Stockholm.

Omotiverad

Publicerad 2012-09-18 08:42:00 i Allmänt,

Vad har hänt? Jag känner mig så sjukt omotiverad, blä. Jag tror de är för att innan helgen kände jag att jag höll på att bli frisk, inge ont i halsen men nu är de tillbaka och jag kan itne åka på gymmet.
Min frukost idag var gifflar och singoallakex, känner mig som värsta tjockisen blä!
Igår började jag jobba 12 och vaknade vid 11. Så olikt mig det kan bli lixom!
Skärpning!! Känner att idag kommer jag somna om till jobbet också men från imorrn..
Jag skulle ju jobba på Beach 13 inte valross13! :(
 
Jag tänkte egentligen åka hem i helgen men de blir inte så. Tar det nån annan helg istället.
Jag har massa planer här i helgen.
 
Jag låg och funderde på en sak.. Läskig vad van man blir att vara "ensam". Man kan göra vad man vill, prata med vem man vill och inte ta hänsyn till vad någon annan tycker hela tiden.
Jag skulle få panik ifall nån förbjöd mig att prata med vem ja vill. Trode inte det men så var det. Man blir så bekväm i sina egna vanor.
Jag har aldrig förrut haft nått uppehåll och varit själv så att man hunnit hitta sig själv som person och bli bekväm men nu har jag verkligen gjort det.
Det ska vara en person som jag tycker riktigt mycket om innan jag släpper in den personen i mitt liv nu.
 
 
 
Nu ska jag fortsätta sova för jag är sjuukt slö..
 
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela