Gaia, training, life in Stockholm.

Morgonpromenad

Publicerad 2012-09-13 10:56:00 i Allmänt,

Igårkväll mötte jag min vän Chipset istan och tog en kvällsprommis.
Gick på donken så han fick käka och jag drack kaffe och satt o snacka skit nån timma.
Var hemma vid halv 1 och somnade typ direkt.Trevlig kväll !
 
Nu har jag varit ut med Sune och sen varit på en egen morgonpromenad. Snackade med Syster en timma så tiden gick snabbt! Promenerade 2 timmar totalt.
Nu väntar jag på att dom ska ringa från Resebyrån i Piteå så jag ska ge mitt kortnummer så att hon kan dra pengarna. Sen ska ja ringa om vaccination.
 
 
 
Nu ska jag rensa i rummet & sen ut med Sunis. De är riktigt härligt höstväder idag! Solen lyser för fullt.
Ikväll blir de Bodypump istan med en ny tjej, alltid kul med nya träningskompisar :)
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela