Gaia, training, life in Stockholm.

Lång pass

Publicerad 2012-09-11 21:57:07 i Allmänt,

Imorse åkte jag till jobbet redan innan 7 på morron och checkade ut halv 8 typ! Blev en minst sagt låång dag, men de har varit roligt!
Vi bygger om hela butiken!
Vi har 2 plans butik och avdelningar som varit på övre plan ska ner och de nere ska upp. De är lite tjorvigare än att flyttao m en en plans butik kan jag lungt säga. Man får åka hiss upp och ner med allt och de som inte går in i hissen ska springas runt med en annan väg.
Vi han väl ganska långt idag måste ja säga!
Satt ute i solen med Linda på lunchen och käkade good sushi, mums. De har varit riktigt varmt idag, kanske sista dagen?
 
Imorgon är jag egentligen ledig men ska in och jobba 7 på morrn iallafall, till 10 kanske?
Har lite planer sen.
 
Jag gick nyss ner till affären en sväng med inställningen att köpa nått onyttigt som jag var fett sugen på då..
Men jag lyckades ta mig därifrån med de här istället. Minst lika gott, nästan ;)
 
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela