Gaia, training, life in Stockholm.

Slut som artist

Publicerad 2012-09-27 23:13:00 i Allmänt,

Idag var jag med en kompis på stan oså fick jag sällskap till Memira där jag hade förundersökning till Laseroperation. De gick bra! Troligtvis kan ja göra den metoden man är tillbaka på jobbet dagen efter, skönt.
Bokade in en tid i November, är redan nervös. De är ögonen vi pratar om, känsliga grejer ju.. :/
Men de kommer vara så värt de! Om de lyckas..
Gick runt och letade uggs men hittade inte i nån skoaffär i Sthlm! okej en, ett par för 2200kr men jag vill inte köpa så dyra. Har redan ett par men jag vill ha beiga också, mina är svarta.
Får typ beställa.
 
Sen for jag hem och åt och sen in till stan igen för en kaffe med Tobias som ja inte sett på länge. Satt ute på ett Cafe och surrade, trevligt! :)
Nu har jag varit på en timmas prommis med Sune. Jag vågar inte gå ut utan hund såhär sent så då är de perfekt + att han blir nöjd och glad!
 
Nu ska jag sova, tagga gym imorgon sen jobb 10-20 och sen kanske möta upp massa tjejer för utgång. Dom ska käka middag som jag inte hinner på men om nån ska ut så möter jag upp dom sen!
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-09-29 23:22:42

Såå snygg syster jag har:) hoppas allt går bra med ögonen och att det lyckas! snart ses vi igen<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela