Gaia, training, life in Stockholm.

Hata marddrömmar.

Publicerad 2012-09-07 07:26:00 i Allmänt,

Inatt drömde jag att jag vart tvungen flytta tillbaka till Luleå. Jag var i samma stadie som jag var nu här i Sthlm, jobbet börjar igen på Måndag men i Luleå hade jag inte gått klart hela gymnasiet än så jag vart tvungen att åka hem och gå skola.
Tillslut prioriterade jag pengarna före skolan och åkte tillbaka och jobbade istället!
Knäpp dröm men ja fick verkligen panik, trodde nästan pga. feberyra att ja vaknade upp i sängen hemma, haha.
 
Just nu hade jag inte alls tyckt de var hemskt för ja vill verkligen hem ensvääng. Åker nästa gång jag är ledig Fre-Sönd. 21-23 Sept. Då ska jag ta med mig höst/vinterkläderna hit whooopwhop :)
 
Ta en promenad med Sunis nu.
Dricka thé med mycket honung.
Möta Sogol efter hennes jobb och åka till Kista Galleria.
Kanske våga klippa sig? (Har risiga toppar men klippfobi som endel andra har tandläkarfobi haha)
 
 
 
/ Johanna
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela