Gaia, training, life in Stockholm.

Härliga måndag

Publicerad 2012-09-10 08:59:00 i Allmänt,

På ett sätt gillar jag måndagar, tillbaka till rutin efter helgen med träning (om man är frisk) osv.
Men på ett sätt är det sämst genom att det är heela 5 dagar kvar till helg igen.
Men jag är ledig onsdag torsdag så den här veckan kommer gå foort, hoppas jag :)
Älskar verkligen mitt schema, kunde inte varit bättre.
Imorse gick jag ut på en promenad halv 7 till 8 , nu är de dusch, frukost och jobb som gäller.
Jag ville åka på gymmet men jag har typ hostat sönder lungorna inatt så de fick bli en prommis ist.
 
Såg igår att jag har börjat få rätt långt hår, som dock fortfarande skulle behöva en omgång med saxen!
 
 
Man kan ju inte bli annat än glad när man vaknar till den här bilden på Lillebror :) Saknar!
 
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela