Gaia, training, life in Stockholm.

Gomorrongomorron!

Publicerad 2012-09-27 09:46:48 i Allmänt,

En timmas PW - Check! Har gått varje morron den här veckan, sköönt.
Nu ska jag betala räkningar och äta en god frukost iform av Lätt kvarg, nötter, russin och varma hallon samt en kopp kaffe!
 
Jack-cliniquen igår var förresten riktigt bra. Lärde mig en hel del!
Man är ute om man har Haglöfs nu, nu är de Marmot som gäller :p Och dom har faktiskt mycket snyggare färger och design på sina kläder. Men jag kommer fortfarande älska min Barrier jkt, såå mysig!
 
Annars idag så ska jag till Memira på förundersökning. Har slarvat massa med att använda linser ist för glasögon, hoppas dom inte ser de haha.
Sen ska jag träffa kompisar och på kvällen blir de gympass på Hornstull med Helene!
 
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela