Gaia, training, life in Stockholm.

Evighetsmaskinen.

Publicerad 2012-09-08 12:03:08 i Allmänt,

De är Sune de! Hans energi tar aldrig slut, hur mycket man än går och går haha.
Han är så sööt. Blev en morgonprommis på 2 timmar med han imorse. Sen har jag laddat med frukost för ovanlighetensskull, tagit en dusch och snart ska jag möta Louice och hennes hund vid bussen.
Dom kommer hit oså ska vi Geocathca lite i Nacka här.
Tänkte hinna till Forum och klippa mig idag också.
 
Peder hade satt på Sune en snygg scarf innan vi skulle ut, lite lördagsfin!
 
 
Jag säger bara fuck glasögon alltså. Jag klarar inte 5 dagar med de, fy känner mig fulare än fulast haha.
Måste boka om tiden och samla kraft för 5 nya dagar.
Nu ska ja platta håret och kila ut!
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela