Gaia, training, life in Stockholm.

Dunderpiller

Publicerad 2012-09-06 18:40:00 i Allmänt,

Känner mig redan bättre efter 2 tabletter,halsen gör inte alls lika ont! Eller så är de allt mitt glassätande idag som hjälpt ;)
Jag ska vara frisk från imorrn för då händer de massa saker.
Någon frivillig som vill laga middag åt mig idag? Det är nu man vill ha en söt karl som gör mat åt en och dukar fram snyggt på bordet med tända ljus. Men icket, man får fixa de själv!
 
Sitter och kollar på vinterkläder, är smått förälskad i den här jackan som vi har på jobbet. Tror nästan jag måste köpa. Har ju haft min vinterjacka i några år nu, dags med en ny!
 
 
 
 
 
/ Johanna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma M

Publicerad 2012-09-06 20:22:38

Den är sjukt snygg den där jackan! Var nästan lite sugen på sommarversionen i våras ;)

Svar: Eller huur! Jag kommer nog måsta köpa den. Både sommar och vinterversionen är snygga :)
neewbeginning.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela