Gaia, training, life in Stockholm.

De går bra nu kompis..

Publicerad 2012-09-26 15:34:00 i Allmänt,

De går bra NUUU!
Har precis varit och köttat ett pass på gymmet och handlat massa mat.
Blev saker som kyckling,lax, avokado,keso,ägg, kvarg, broccolli. Mums!
Jag vill typ tillbaka till gymmet såfort jag har kommit hem. Blir intressant att se om jag klarar en helg utan gotta. Har hittills inte gjort de! Nu jäävlar.. PEPP!!
De bästa är att Nadia har Socker förbud till jul så vi kan peppa varann.
Självklart ska jag ta om nån bjuder , man är på kalas eller vad som helst men jag ska försöka att inte handla hem massa skit själv.
 
När jag kom hem nu så hade jag fått en inbjudan med posten, min kära vän Åsa fyller 25 år snart. Ska bli super kul!!
 
 
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, klä på mig och fara förbi Nadia på Subway ensväng i Forum innan jag drar in till Intersport i stan för lite Jack-clinique.
Måste köpa en nessäsär också , har kommit på att alla mina grejer ligger huller om buller i väskan och man blir less på att inte ha de på ett och samma ställe!
 
/ Johanna
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela