Gaia, training, life in Stockholm.

Bra humör

Publicerad 2012-09-13 17:59:44 i Allmänt,

Känner mig på riktigt bra humör! Mår kroppen bra, mår jag bra.
Har lite lite tendens till ont i halsen, knaprar pencellin men jag lyckades ändå få ett bra pass på gymmet idag. Triceps och mage!
Nu har jag också blivit påminnd hur mycket tid det tar att ha hund. De är helt klart heltidsjobb. Jag gick en långis imorse med Sune sen gymmade själv och sen ska man ut på en promenad igen.
Dom dagar man jobbar kan man ju glömma gymmet och istället prioritera en långpromenad med vovven. De är jätte kul men som sagt, tid krävs.
 
Lagade nyss lax igen till middag med bulgur, broccoli, keso och en sallad mums!
Det blev inge Bodypump ikväll, hon jag skulle med kände sig sjuk men det var nog tur i oturen, känner att min kropp pumpats nog för idag. Cykling, promenader, gym.
 
Ikväll är min plan att rensa ut sommarkläder från garderoben eftersom jag snart ska hem och hämta höstkläderna.
Sen ska jag kolla på Efterlyst på Tv3 play om det där hemska i Tunnelbanan som alla pratar om, han som blev rånad och överkörd av tåget. Fy fan vilka hemska människor det finns. Istället för att hjälpa så rånar man och sticker därifrån, idioter!
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela