Gaia, training, life in Stockholm.

Bodypump

Publicerad 2012-09-23 20:41:30 i Allmänt,

Imorse fick jag ett sjukt sug efter Oboy, gick ner till affärn och köpte och gjorde en god frukost som jag åt framför tvn. Satt där enda till halv 1 haha.
Sen tog jag en promenad i fin vädret och nu har jag kommit hem från ett Bodypump-pass för ett tag sen.
Körde med en ny tjej, de var riktigt kul! Vi ska boka in flera pass. De är så sjukt mycket roligare när man har nån att träna med. Sen gick vi och åt/drack kaffe på ett ställe vid Centralen innan vi for hem.
 
 
 
 
 
 
Nu har jag tagit en dusch och ska sova tidigt idag. Har tvätt 7 imorgon och sen jobb 10-20.
Helgen har varit riktigt lugnt. Var hemma och bakade choklabollar och kollade på Avatar igår, riktigt slappkväll.
Vi är själva här hela helgen jag och Nadia så det är skönt.
Längtar att åka hem, hoppas dom här två veckorna går fort. Jag trivs jätte bra här men jag Saknar vänner, mina syskon, pappa <3 Det är nog ganska förståeligt.
Nu behövs verkligen höstkläder också, brrr..
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela