Gaia, training, life in Stockholm.

Älskade höst

Publicerad 2012-09-03 22:24:00 i Allmänt,

Jag älskar verkligen när de är höst i luften och sol ute, jag njuter mer än på sommaren måste jag säga! Precis så var det imorse när jag gick en promenad med Sune innan jobbet. Fick ta en Ipren när jag kom till jobbet men sen gick det bra resten av dagen. Nu kom jag just in från en kvällsprommis med vovven, sitter och dricker varm nyponsoppa. Om jag blir frisk till Lördag så ska jag springa Sicklaloppet. Man kan anmäla sig samma dag tydligen. De är en mil och starten går utanför jobbet. Peppar pepppar!! vill verkligen.. Jag är as taggad på lopp nu haha. En på jobbet ska köra Marathon och de finns halvmaraton. Tror ja ska anmäla mig faktiskt. Tror de var 750 m simma, 2 mil cykla, 5 km springa, de borde man ju palla? Nu är badrummet här hos oss snart helt nyrenoverad, oj så skönt att ha egen igen! Jag beställde tid för ögonen idag också, så Lördag-Onsdag måste jag vara linsfri och på Onsdag ska jag till Memira, spännande. Men fyfan åt att ha brillor haha. Mina vänner gick med på filmkväll så ja slipper gå ut nånstanns! Jag vart tvungen reklamera mina kära Kayano av samma anledning som flera andra på jobbet och nu fick jag en färg som är betydligt fulare :( trist!


Nu ska jag sova bort sjukan, Nattinatti! / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela