Gaia, training, life in Stockholm.

Vänner är som stjärnor, du ser dom inte alltid men du vet att dom finns där.

Publicerad 2012-09-09 21:41:00 i Allmänt,

Jag är så himla glad att jag har fått vänner även här som jag kan lita på fullt ut och som stället upp för mig.
Känns extra viktigt när man inte har nån familj nära.
Ikväll höll jag på att måsta gå från stan när jag var påväg hem nyss.
Bommarna på en bro från stan över till Nacka hade fått nå frispel och ville hålla sig nere så inga fordon kunde passera. Satt på bussen och väntade 25 minuter, sen hoppas jag av som typ alla andra och började knalla. Men då var Chipset så gullig och hämtade upp mig och skjutsade hem mig, annars hade jag måste promenera typ 1 timma minst, hungrig och mörkt, fytusan.
Såå snällt att hämta! :) Tack vännen!
 
Nu har jag käkat och tänkte lägga mig tidigt idag. Jobb 10-20 imorgon.
Hade behövt städa mitt rum som ser ut som kaos men de får bli imorgon.
 
Är nöjd med helgen! Idag har jag och F promenerat med Sunis till stan, suttit ute på en trappa och myst i solen, varit förbi Forum och köpt hårfärg & färgat min utväxt så de är fräscht igen.
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela