Gaia, training, life in Stockholm.

6 September 2012

Publicerad 2012-09-06 08:43:00 i Allmänt,

Idag ska jag vara hemma och vila upp mig. Ska smsa nu att jag inte kommer till jobbet. Känns inte okej att jobba med sprängande skalle en dag till. Tänkte knalla upp till Vårdcentralen och kolla halsfluss när dom har dropin 10-11.45. De är en sak som är riktigt bra här, man behöver inte få en tid utan går bara dit. Börjar känna att de kanske var ovärt att pressa kroppen iaf hehe.
 
Blir säkert ut några vändor med Sunis idag, de är kanon höstväder! Jag måste skärpa mig, har ätit godis varje dag nu, kommer bli tjock!! De kommer automatiskt när man inte tränar, då äter man massa bajs, inte bra. haha. Har blivit ganska obrydd på den fronten men man kan ju skära ner så de inte är varje dag i veckan nått :P
 
Bjussar på en gammal bild, sen i vintras nångång? :)
Jag är sjukt sugen att göra något kul med håret, men vad? tips?
Funderar på nå ljusa slingor i luggen bara. Eller röda/rosa?
Säg om ni har något tips vad som kan passa till möörkbrunt!
 

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela