Gaia, training, life in Stockholm.

300 kr fattigare..

Publicerad 2012-09-06 14:33:00 i Allmänt,

.. en pennicilinkur rikare. Jag hade inte halsfluss enligt proverna men hon gav mig ändå penicillin för att de lät som typiska symtom på de ändå. Hoppas de går över snaaart!
Har varit ute med Sune på en runda. Fytusan vad härligt väder. De känns så friskt att gå ut när hösten börjar komma! Det är svårt att inte känna sig pigg.
Har ätit lunch nyss och tänkte lägga mig och vila nu. Helst vill ja gå ut men de är väl lika bra att ta de lugnt.
 
Känns som att ja har urinvägsinfektion på G, fyfaaan. Hoppas inte de! Då måste jag slösa 200 kr för att få antibiotika för de. Inte okej med 500 spänn till läkarn på två dagar.
Men de är en sak som man inte kan överleva utan att få bort direkt.
 
Anställningsbevis 6 månader sent, men nu har ja de, känns skönt.
 
 
 
Jag älskar höst. Jag älskar det här otroligt fina stället vi har 5 minuter från där vi bor. Man kan gå ner och sätta sig, lyssna på fåglarna och bara njuta. Lät som värsta enstöringen nu men de är så grymt skönt ibland.
Nu ska jag lägga mig och vila och se ut på solen genom fönstret..
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela