Gaia, training, life in Stockholm.

3 September 2012

Publicerad 2012-09-03 09:36:57 i Allmänt,

Vaknade ännu sämre idag, känner mig svag i kroppen och feberfrossa, skiit.. Har tvättstugan och sover mellan tvättarna. Har inge schema hemma för hur jag jobbar men jag chansar att ja börjar 12 idag, ja är nästan säker. Ska hämta sista maskinen och sen gå en promenad med hunden. Jag ska ringa till Memira idag också, så jävla less att tjorva med linser varje dag. Nu ska jag boka tid har jag bestämt för att operera ögonen. Kommer vara lätt värt alla pengar de kostar! Nu skriker Sune här så ja ska springa ut med han. Nu är resan till Brasilien bokad också, fyfan vad ja längtar. Ska bli så mysigt att åka med pappa odom. / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela