Gaia, training, life in Stockholm.

26 Sept 2012

Publicerad 2012-09-26 09:48:36 i Allmänt,

Då var en ny jobbvecka igång!
Den går nog ganska fort eftersom jag är ledig Onsdag Torsdag nu :)
Jag har precis varit på en timmas morgonprommis, när jag kom tillbaka och var blöt (regnar ute), hungrig så satt Sune vid dörren och pep som bara den så då tog jag han på en promenad också.
Nu sitter jag här och njuter av frukosten.
Ikväll kl 19 ska jag på Jack-Cliniqe på Drottninggatan med middag, vin/öl skulle man bli bjuden på.
Dom kommer garanterat prata om flera modeller vi inte har men det ska bli kul ändå!
 
Nu ska jag fundera vilket Sats jag ska träna på idag , äta klart och dra iväg!
Jag tycker om det här i Sickla men variation skadar ju inte, kanske Globen, Spårvagns eller Hornstull? får se!
Är helt dööd i benen efter Bodypumpen i Söndags.
 
Jag köpte en ny mössa från jobbet igår, tyckte den var söt:)
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela