Gaia, training, life in Stockholm.

Uppe med tuppen

Publicerad 2012-09-22 08:40:00 i Allmänt,

Heej på er! Eller gomorron kanske man ska säga?
Sune stod och pep åt mig kl 7 så det var bara att ta en morgonrunda på 45 minuter med han.
Finns det nå bättre än att vakna tidigt, dricka kaffe och slöa vid datan ett tag? Så SKÖNT!
 
Igår var jag ledig från jobbet, har långhelg nu. På dagen tog jag en promenad och ett cykelpass, sen mötte jag upp en vän och stod och pratade ett tag och sen träffade jag Sogol i stan efter hennes jobb.
Vi gick omkring och kollade runt lite, jag köpte ett schampoo och sen satte vi oss på ett mysigt café och fikade och surrade nån timma.
På kvällen umgicks jag med Nadia, gjorde plättar och kollade lite på tv här hemma bara. Lugn kväll!

Men då är man pigg nu medans andra ligger bakis, HA! Det är faktiskt min 6e helg utan alkohol om jag har räknat rätt.
Nu ska jag hoppa på cykeln mot gymmet, kärt återseende efter typ 1,5 vecka.
Börjat käka pencillinet igen och nu är halsontet borta, men nu ska jag äta klart kuren haha.
Annars idag då? Tänkte åka hem till en på jobbet och kolla Lule-Aik, tror dom spelade typ 4?
 
Igår kände man verkligen höst-feelings.. Hade min stickade halsdduk man virar runt huvet och ändå frös jag. Saknar mina uggs! Jag måste hem näst nästa helg och hämta kläder och sånt!! Saknad ändå dom där hemma <3
 
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela