Gaia, training, life in Stockholm.

Sjuuk igen

Publicerad 2012-09-02 19:51:00 i Allmänt,

Igår vaknade jag med ont i halsen och krasslig, passande inför Tjejmilen, not! Sov ut , tog en promenad med Sune och satt och velade om jag skulle springa eller inte men tillslut bestämde jag mig för att köra. Hoppade i löparkläderna, tog endast busskort och nycklar och sprang ut till bussen! Min start skulle gå 13.20 men jag missade den haha.. Trodde jag stod vid start men då sa dom.. åsså var 4B iväg, HEJAHEJA och jag stod kvar med 4B på nummerlappen haha. Nåja startade med grupp 5 sen efterråt. Klockade mig själv och det blev 50 minuter, är grymt nöjd med tanke på sjukt ont i halsen och miljarder folk framför. Trodde klungan skulle lätta på sig men icket, folkmassa hela vägen in i mål. Runt 30 tusen som sprang.
 
Idag har jag jobbat 11-17. Nu har jag ätit och ska ta de lugnt resten av kvällen. Den nya inneboende istället för Camilla har flyttat in nu, Nadia, hon är super trevlig så de känns skönt.
 







/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela