Gaia, training, life in Stockholm.

Ny vecka, ny energi, nya tag!

Publicerad 2012-10-01 11:02:18 i Allmänt,

Helgen har varit sjukt lugn för mig, har inte gjort mycket annat än jobbat.
Igår efter jobbet mötte jag Sogol i Kista galleria. Vi gick och shoppade lite, sen käkade och sen drog vi in till Sergel och kollade Loopes på bio. De var kul!
Inte riktigt våran typ av film men den var helt okeey :D En jätte sööt unge med i filmen!
 
 
haha lite flum i biomörkret!
 
Imorse var ja sjukt seg när jag vaknade. Var i säng först efter 1 igår. Men jag kämpade mig till gymmet imorse! Tog cykeln i regnet, samlade ihop 668,8 kalorier på löpbandet och sen körde jag bara lite mage innan ja cyklade hem.
Nu käkar ja frukost och ska bege mig till jobbet snart!
Hoppaas veckan går fort! Ska egentligen på skidkurs på Fredag men jag väljer att åka hem istället, annars kommer ja aldrig ta mig hem :P hade gärna gått kursen menmen..
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela