Gaia, training, life in Stockholm.

Back on track

Publicerad 2012-10-19 21:47:00 i Allmänt,

Tänkte göra en kraftansträngning och skriva lite igen!
Är ändå hemma och känner mig sjuk..
Jag har precis kommit hem från en Aw med söta Åsa som ja inte sett sen i sommras typ. Vi satt på Retro och drack , sen kom en annan kompis till henne också . Följde Åsa på BurgerKing innan ja drog hem nyss.
Känner mig så sjukt hängig. Måste tagga till, utgång imorrn! Innan de ska ja troligtvis träffa Marika :)
 
I veckan var ja på fika med några brudar, varav en från Tyskland så vi körde Engelska hela fika dejten, fytusan va obekväm ja känner mig att prata de men de var rätt kul ändå. Jag behöver bli bättre!
 
Idag har jag varit till frissan och gjort slingor i överhåret. Ville aaaabsolut INTE bli ljus men de är choklabrunt och de nadra är mörkmörkbrunt, blev nöjd.
 
Jag har tränat som ett pshyk i veckan också, några gånger med Malin på jobbet. Sjukt kul! Känner mig grymt peppaaad!
 
Insåg idag att jag kunde stänga skinnjackan för första gången, woho. Kan behövas när de börjar bli kaallt.
 
Insåg att jag bara hade egopix sen idag, får duga.
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela