Gaia, training, life in Stockholm.

Helt sluuut.

Publicerad 2012-10-11 21:47:00 i Allmänt,

Ikväll har jag och Marika kört ett pass på Sats Globen. Nu är jag dööd! Två pass idag, bra Johanna!
Jag hade saknat henne, hon är så himla go tjej och verkligen bra för mig, bra att prata med. Glad att jag träffade dig, du betyder mycket. Vi är väldigt lika också, är nog mycket därför.
Har stekt matlådor med kycklingfile och kokta grönsaker idag också.
Nu har jag nyss handlat och hämtat ut mitt paket från Nelly. Ska kika på klänningen snart! Hoppas den är fiiin och passar, annars får ja skicka tillbaka den.
 
Det känns som att träningen flyter på bra nu, jag är såå nöjd. Jag mår bra!!
 
Imorgon blir det jobb 10-20 och innan dess, träning, såklart! Känner mig rätt död, blir nog vilodag Lördag.
 
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela