Gaia, training, life in Stockholm.

Hängig..

Publicerad 2012-10-20 19:52:00 i Allmänt,

Idag har jag och Marika gått omkring bland mysiga butikerna på Söder. Mest matbutiker med Vegetarisk och annan mat. Super duper mysiga butiker måste ja säga! Jag köpte vegetariska sojastrimlor att testa. Marika är veg!
Ute på gatan var det marknad med ekologiska produkter med provsmakning.
Gickförbi en sexshop och kikade också, haha. Roliga grejer de finns!
Ja sa åt Marika att jag har ju ingen kille så de är trist att inte kunna överraska med nått men då sa hon att det är då jag verkligen borde köpa saker och roa mig själv, sant haha.
Sen satt vi på ett cafe och pratade, trevligt!
Jag är så glad att du är min vän <3
Ikväll var det tänkt utgång men ja känner mig hängig.. Feberfrossa, förkyld, fyfan! Måste kurera..
Käkat Tzatsiki , kycklingfile och sallad. Tzatsiki med myycket vitlök.
 
 
 
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela