Gaia, training, life in Stockholm.

Gör träningen roligare.

Publicerad 2012-10-10 11:49:58 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka i Sthlm. Kändes jobbigt att lämna Luleå men det är lika roligt att komma tillbaka hit!
Nu är jag ledig två dagar. Igår efter jobbet drog jag och Malin till Sats och tränade. Vi laddade upp med en Craze - shake en halvtimma innan, fyyfasen vad speedad man blir. Från att gå som en zoombie efter jobb 10-20 till full av energi, de är grymt!
 
Imorse tog jag en promenad till stan och gick på Budo Fitness och köpte lite gotta. De landade på 1000kr men de blir roligare att träna om man har lite kul grejer också :)
Idag blir det ett magpass med Malin kl 15 när hon slutar, grymt taggad! Har dock fått lite ont i halsen men bära eller brista. Sen ska jag träffa en vän i stan!
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela