Gaia, training, life in Stockholm.

7 Oktober

Publicerad 2012-10-07 19:41:00 i Allmänt,

Igår på dagen var jag och pappa o Gabbe till farmor och åt köttsoppa och hämtade massa  vinterkläder åt mig som jag hade i hennes förråd.
På kvällen var jag till en på mitt förra jobb, kollade film och chillade till sent på natten och sen for ja hem och somnade typ direkt. Roziane var uppe och matade Gabbe när ja kom hem så ja gosa lite med han också, mys killen :)
 
Idag har jag och Izabelle varit på stan ensväng, sen skjutsadej ag henne till en kompis på Malmudden och passade samtidigt på att träffa en kompis där också, stod o surrade. Höll fasen på att frysa ihjäl när jag kom hem, fytusan vad kallt väder!
Åt pappas fläskfilegryta och ris till middag mumma!
Nu ska jag kolla Solsidan, sen åka till Emma och ta en promenad med henne, ska bli trevliigt att träffa henne mer och surra av sig ! :)
 
 
 
Testade klänningen från pappas bröllop! Tänkte om jag skulle haft den på Åsas fest men jag beställde en fin från Nelly istället.
Ne nu ska jag krypa ner under Zebrafilten igen med en kopp kaffe!  Tjiiing!
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela