Gaia, training, life in Stockholm.

29 Oktober

Publicerad 2012-10-29 21:34:00 i Allmänt,

Nu var det typ 100 år sedan jag skrev igen.
I fredags hade vi lite Pfest med Bowling, mat, dricka på Imperial Lanes mitt emot jobbet.
Dom flesta drog redan vid 11 men jag, Malin, Simon och några kompisar till han stannade kvar och körde bowling och drack tills dom stängde kl 1. De var trevligt!
 
Löningshelg på jobbet och sjuuukt mycket folk men det var grymt kul att jobba! Var helt slut när jag kom hem.
 
Nu är det en ny härlig vecka, eller nått sånt..
Promenerade till Forum innan jobbet och hittade en jacka på Zara, tyckte om den så mycket så jag inte kunde låta bli! :)
 
Nu ska jag fortsätta äta min Dajmglass och dricka årets första Julmust!
Jag är så himla nyttig när jag är förkyld och inte kan träna.. Fan! Imorgon hoppas jag vakna frisk. Min perfekta träningsvecka när jag börjar 12 varje morgon ju!
Om en månad fyller syster år, om en månad + en dag fyller jag år, VART TAR TIDEN VÄGEN? Jag hinner inte med. Snart står jag där på stranden med sand mellan tårna och dricker en drink och mår allmänt gott!
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela