Gaia, training, life in Stockholm.

Hej halllå igen

Publicerad 2012-11-05 22:43:00 i Allmänt,

Jag orkar inte skriva lika mycket längre, ibland har man bara inte ork eller tid.
Jag har det bra iallafall. Har varit själv hela veckan här i lägenheten och njuutit av det!
Hade Mikaela här Fredagkväll, vi drack öl och sen ut och dansade. De var trevligt!
 
Träningen går grymt bra!! Är sjukt taggad och när man ser resultat blir man ännu mer pepp.
Just efter sommaren kändes min mage uppsvälld och plummsig som fan efter allt drickande men nu känner jag mig mycket mer "tiight" om man säger så. Snart kanske man kan välkommna dom där magrutorna, unntssunttss!
Kör ofta med Malin på jobbet och man blir sjukt mer peppad då!
 
Känns som Crazzzzeeeet kommer sitta kvar så jag inte kommer kunna sova på ett tag, det är de jobbigaste när man tar det sent.
 
 
 
Godnatt gott folk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela