Gaia, training, life in Stockholm.

Är huvet dumt får kroppen lida.

Publicerad 2012-11-06 22:41:41 i Allmänt,

Igår låg jag sömnlös HEEELA natten för att jag tog Craze jätte sent på kvällen och tänkte fanaldrig mer asså.
Vad gör jag och Malin efter jobbet kl 8 idag? Joo Craze och kötta och nu kommer jag inte kunna sova inatt igen, dumt!
De går verkligen inte! Man skulle kunna springa ett maraton kl 2 på natten.
Nåja, får väl som Malin sa, städa garderoben eller nått liknande :P
 
Ledig två dagar nu, awsoooome!
Gym , pass, kaffe med Maliiin imorrn , fika med en kompis och lämna tillbaka nå kläder står på schemat.
 
Körde slapp stil på jobbet idag. Första dagen sen jag började jag inte hade jeans tror jag. Kände mig som värsta
hängiga typen, nåjaa, en dag funkar det!
 
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela