Gaia, training, life in Stockholm.

25 November

Publicerad 2012-11-25 19:37:00 i Allmänt,

Oj oj oj tiden bara springer förbi.. Om 5 dagar blir jag 23 år gammal! Om en månad + lite till drar vi till Brasilien, wiho. Jag har tagit 2 av 3 sprutor nu också, så snart är jag redo att åka!

Det har hänt myycket sen jag skrev sist, som vanligt.
Jag har träffat världens underbaraste kille som är precis som jag vill ha en kille<3
Im in looove!
Jag är så glad att komma tillbaka till ett liv där inte krogbesöken är hela ens värld.
Han har en son på 4 år, så varannan helg blir det att mysa och hitta på roliga saker med dom. De är precis så jag vill ha det! Det är kul att se att han är en sån himla bra pappa.
Han är nog så mycket min typ som det går. & brassar gillar vi ju :)
Jag behövde någon som är äldre, någon som håller reda på mig (hemskt nog :P )
Daniel <3
 
I fredags kväll möte vi upp Mikaela, Mikke och några fler och drack lite öl och körde bowling. De var riktigt trevligt!
Sen åkte vi hem till mig för att Sune behövde rastas.
Igår svullade vi godis, han drack men jag körde cola, svammlade på hemma, lyssnade på gamla låtar som Ultima thule, Björn Rosenström till 5 på morrn haha! Vi var lite trötta på jobbet idag kan man säga.
Nu har jag ätit pasta och bullens koorv. Saknaaaaaar att ha sällskap. Ska betala räkningar, städa sen sova!
Blir en lång vecka.. Jobb 6 på morrn till 8 på kvällen på Tisdag ( inventering).
På Fredag åker jag hem.
 
 
 
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela