Gaia, training, life in Stockholm.

Ett till innan..

Publicerad 2012-05-10 07:38:14 i Allmänt,

Ett till innan jag drar ut på en prommis! Låg och kollade på lite bilder och jämförde.
Nog har man ju trimmat till kroppen en aning sen November..
Skillnaden är inte träningen för den var jag nästan mer aktiv med förrut men stora skillnaden måste vara, SMÅÄTANDET! Kom ihåg de om ni undrar varför ni inte blir mer "fit" fast ni tränar en massa.
Förrut kunde jag äta helt sjuka mängder på kvällen framför datorn, mackor, hämta nån kaka, hämta lite fil, äta nötter och sen var magen full innan man skulle somna. Nu äter jag en filtallrik efter middagen, kanske nån frukt, no more. (Förrutom på helgen då man unnar sig lite)
En bra frukost-lunch-middag och då äter man inte massa skit däremellan.

Neej, hejdå slappa otrimmade kropp! Men jag har ändå lite och bita i, vill få fram lite magrutor! :D







/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela