Gaia, training, life in Stockholm.

5 Maj 2012

Publicerad 2012-05-05 09:58:20 i Allmänt,

Igår kväll var en riktigt mysig kväll!
Gick med Marika och kollade glasögon, hittade fler snygga. Sen gick vi på Tullys Coffie och åt en suupergod sallad, satt och surrade i några timmar. Hennes kille kom förbi ensväng också .
Sen drog vi till Chill och drack kaffe oså kom Chrille in och satt med oss också, trevligt!
Från början var de verkligen Chill musik så man kunde sitta och prata oså men sen höjde dom bara mer o mer o mer för att de är som ett fördrinksställe så då gick vi.
Vid 12 drog vi till Eric i Saltsjöbaden och kollade film, eller dom kollade och jag halvsov haha. Starwars tilltalar mig inte riktigt, sen fick jag skjuts hem.

Nu har jag varit ut på en jogging/promenad runda i en timma, duschat och ska bege mig till jobbet. Jobbar 10-17! Har hittat en bra helg där jag kan åka hem och hälsa på också, näst nästa helg blir de nog. Är ledig torsd-söndag då, så vi får se! Om de inte är några andra planer här.






Dags att fixa sig och gå till bussen!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela